مشاوره رایگان

مشاوره رایگان خدمتی از طرف اگرینت Agrinet است که به خریداران این امکان را می دهد قبل و همچنین پس از خرید هر محصول، کالا، نهاده و خدمات و همچنین صرف هر گونه هزینه و وقت، ابتدا با کارشناسان متخصص مشورت کرده و سپس اقدام به انجام معامله کنند. مشاوره خرید مشاوره فروش

تذکر1: به این نکته توجه کنید که مشاوره رایگان صرفا مربوط به کالاها و خدماتی است که در بازار کشاورزی اگرینت عرضه می شود.

.

مشاوره رایگان قبل از خرید

برای استفاده از مشاوره بلاعوض کشاورزی، ابتدا باید فرم خریداران را تکمیل کرده و اطلاعات مربوط به فعالیت خود را مطابق آنچه خواسته شده است ارائه کنید. پس از تکمیل و ارسال فرم، همکاران ما درخواست شما را دریافت کرده و به قسمت مربوطه ارجاع می دهند. قسمت مربوطه نیز بر حسب نوبت به درخواست های مشاوره پاسخ داده و با شما تماس می گیرند. (تاریخ دریافت فرم درخواست مشاوره اولویت و نوبت مشاوره را تعیین می کند).

مشاوره پس از خرید

در این بخش، کلیه مشتریانی که از خدمات معامله امن اگرینت استفاده کرده اند، با توجه به نوع کالا و خدمات خریداری شده و همچنین ارزش معامله انجام شده واجد دریافت خدمات مشاوره رایگان از 1 الی 24 ماه می شوند. مشاوره تخصصی رایگان ارزش افزوده ای به خریداران بازار کشاورزی و فروشگاه اگرینت است و پس از پایان دوره رایگان آن در صورت تمایل، مشتریان می توانند زمان اضافه مشاوره را خریداری کنند.

.

مشاوره فروش

فروشندگان فعال در بازار و فروشگاه کشاورزی اگرینت نیز می توانند بدون صرف هیچ هزینه ای، مهمان اگرینت برای دریافت خدمات مشاوره ای فروش محصولات خود باشند. فروشندگان و تامین کنندگانی که در بازار اگرینت ثبت نام کرده و پذیرفته شده اند می توانند مادامی که دارای عضویت معتبر هستند از کلیه خدمات مشاوره ای تخصصی کشاورزی و زیست فناوری بطور کاملا رایگان بهره ببرند. 

ذکر این نکته ضروری است که عضویت در سایت بازار اگرینت بعنوان فروشنده یا خریدار هیچ هزینه ای نداشته و کاملا رایگان می توانید درخواست دهید. فروشندگان پس از اعتبار سنجی و بررسی صلاحیت، توسط کارشناسان اگرینت، تایید شده و آغاز به فعالیت می کنند. 

 

برای استفاده از سایر خدمات مشاوره ای نیز می توانید به آکادمی اگرینت مراجعه کرده و در منوی بالا بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

agrinet

Recent Posts

بازار کشاورزی عراق

معرفی و بررسی بازار کشاورزی عراق بازار کشاورزی عراق دارای پتانسیل بسیار زیادی است، اما…

4 ماه ago

بازار کشاورزی عمان

معرفی و بررسی بازار کشاورزی عمان بازار کشاورزی عمان  شباهت های زیادی به بازار کشاورزی…

4 ماه ago

بازار کشاورزی امارات

معرفی، بررسی و تحلیل بازار کشاورزی امارات کشاورزی در امارات متحده عربی به دلیل آب…

4 ماه ago

کاربرد اینترنت در بازار کشاورزی

بررسی نقش اینترنت در بهبود زنجیره تامین محصولات کشاورزی زنجیره تامین محصولات کشاورزی یک سیستم…

5 ماه ago

راهنمای فروش در بازار کشاورزی

راهنمای فروش در بازار کشاورزی راهنمای فروش در بازار کشاورزی، کمک می کند تا هدفمند…

2 سال ago

راهنمای خرید در بازار کشاورزی

راهنمای خرید در بازار کشاورزی راهنمای خرید در بازار کشاورزی نحوه کارکرد، اهداف، ارزش ها…

2 سال ago