قوانین و مقررات 

تعریف کاربر

کسی است که در وب سایت اگرینت یا بازار اگرینت عضو شود و یا از خدمات سایت بازار اگرینت استفاده می کند. فروشنده، تامین کننده و خریدار همگی کاربر سایت بازار اگرینت شناخته می شوند.

تعریف اگرینت

وب سایت بازار اگرینت بعنوان اگرینت معرفی و اعلام می شود. نشانی های اینترنتی اگرینت و بازار اگرینت به شرح ذیل است:

www.agrinet.ir

www.myagrinet.com

www.agrinet.ir/bazar

www.myagrinet.com/bazar

سایر وب سایت ها با عناوین مشابه یا هر عنوان دیگری به اگرینت مرتبط نبوده و مورد تایید نمی باشد. اگرینت هیچ مسولیتی در قبال وب سایت هایی با نام و فعالیت مشابه ندارد.

سلب مسولیت

مسولیت کلیه معاملات انجام شده در وب سایت اگرینت بر عهده و تعهد طرفین معامله (خریدار و فروشنده) است و اگرینت هیچ مسولیتی در مورد نقل و انتقال پول، ارسال و دریافت کالا ندارد. اگرینت فقط بستری برای آگهی فروشندگان و خریداران است و همه معاملات انجام شده بطور مستقیم توسط خریدار و فروشنده انجام شده و اگرینت هیچ دخالتی در انجام معاملات ندارد.

درگاه پرداخت و درگاه بانکی

اگرینت هیچ درگاه پرداخت آنلاینی در وب سایت نداشته و با هیچ مرجع بانکی و مالی همکاری  نمی کند. مبالغ پرداختی معاملات مستقیما از حساب خریدار به حساب فروشنده واریز می شود.

تعهدات کاربر

کاربر در صورت استفاده از هر یک از امکانات وب سایت اگرینت، شامل: مشاوره، خرید، فروش و هر نوع فعالیت دیگری، کاربر شناخته می شود.

کاربر متعهد می شود کلیه قوانین و مقررات تجارت در کشور ایران را رعایت کرده و مسولیت هر نوع رفتار خلاف قوانین را شخصا بر عهده می گیرد.

کاربر متعهد می شود در صورت بروز اختلاف، اگرینت را به عنوان داور قبول کرده و قضاوت آن را مورد پذیرش قرار می دهد

کاربر متعهد می شود هیچ فعالیت سیاسی و امنیتی نداشته و خلاف موازین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران عمل نکند. در صورت بروز هر نوع فعالیت خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اگرینت می تواند دسترسی خدمات و امکانات کاربر را برای مدت نامحدود مسدود کند. 

حل اختلاف

کاربر متعهد می شود در صورت بروز اختلاف، اگرینت را به عنوان داور قبول کرده و قضاوت آن را مورد پذیرش قرار می دهد

حریم خصوصی

اگرینت متعهد می شود کلیه اطلاعات کاربران را تا حد توان محفوظ نگه داشته و در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار ندهند. فقط در صورت وجود حکم قضایی، اگرینت ناچار است اطلاعات کاربران را در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهند.